khemosabi

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

10-dagarsbilder... bättre sent än aldrig;-)

Av khemosabi - 30 juli 2011 23:45

Jag hann inte riktigt med att uppdatera tidigare idag, men här kommer lite bilder - dessa är tagna innan jag hade hunnit byta i lådan. Först en av tikarna som tyckte det var superskönt när Micke kliade henne på ryggen;-))

         

 
 
Ingen bild

Elisabeth

30 juli 2011 23:53

se så fine di er! nå begynner di virkelig å ta form, regner med dere ser mer av personlighetene også ? Bra du oppdaterer litt i dag, jeg ser på bildene flere ganger om dagen :D klem

 
Ingen bild

Sussie o Myzzko

31 juli 2011 08:27

Jag också Elisabeth:-) Apropå klia på rygggen. Jag kommer ihåg när Marie och jag var och hälsade på dig och Carma tyckte det var så skönt att bli kliad på ryggen:-)

 
mia, love&carma

mia, love&carma

31 juli 2011 08:38

och det är en super egenskap - kan användas som belöning i träning, kanon att lugna ner henne med om hon blir lite för exalterad ( för det blir hon ibland ) och det bästa Carma skulle kunna ligga i sängen ooch bli kliad hela natten om det vore så ;-))hon är enn riktig gosse tjej och det vet jag att jag upptekte när jag var där först gången ....kommer du ihåg det Pia??

jag började klia henne på ryggen och hon kom i trans stod helt stilla hur länge som helst ,-)en för mig häftig upptäckt - det har jag inte haft på mina andra hundar.

http://www.briard.mia-co.com

 
Ingen bild

Linda Ekholm

31 juli 2011 08:42

Ha Ha Jag tittar också på bilderna varje dag och jag ska inte ens ha någon valp! Men man kan inte låta bli. De är ju supersöta och det blir ju inte sämre nu när de börjar öppna ögonen. Pia, vilken superfin färg de kommer få som pricken över i:et:)

 
Ingen bild

Lena och Halta Ella

31 juli 2011 11:51

Riktiga kolabitar, färgmässigt tänkte jag och vad mycket mer levande de blir med ögon. Riktiga gobitar:-)

 
Ingen bild

Pia

31 juli 2011 17:01

Haha, ja just det, jag hade glömt att Carma blev helt hypnotiserad när hon blev kliad på ryggen:-) När Gimmie var liten blev hon likadan när man killade henne på magen, helt paralyserad;-))

 
mia, love&carma

mia, love&carma

1 augusti 2011 20:40

fasiken nu är jag här igen ;-))

http://www.briard.mia-co.com

 
Ingen bild

Sussie o Myzzko

1 augusti 2011 21:11

Jag också;-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards