khemosabi

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av khemosabi - 3 juli 2011 22:31

... på en snabbis ikväll, det var väldigt trevligt! Jessicah går en utbildning som just den här helgen var i Kungsör, så jag passade på att åka dit innan hon drog vidare hem mot Göteborg. Jag har inte träffat dem på 1,5 år så det var verkligen på tiden! Iver har vuxit till sig ordentligt sedan jag såg honom senast, jättefin är han! Här är lite bilder ifrån kvällen, först Iver och Jessicah...

     


Som alla kan se så tillhör Iver "den nakna sorten" eller åtminstone närapå;-) Han och Speed är både lika och ganska olika, lika i sättet men Speed är en lite kompaktare typ och har en enorm päls - lustigt att det kan bli så'n skillnad på kullsyskon! Boogie fick följa med ikväll, det var meningen att jag skulle ha haft Speed med också men han har haft diarré och kräkts, så han fick stanna hemma. Här är söta Boogie... 


Och så hade vi den stora äran att få träffa Cecilia och Sune - dvs. Höghedens Stormvarning, en riktig sötnöt! Det ska bli kul att se vad det blir av den killen, han är 10 månader nu och har riktigt bra påbrå.

 


Tack Jessicah för att du tog dig tid att träffa mig, fast du hade långt kvar att köra!  

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards