khemosabi

Alla inlägg den 26 september 2012

Av khemosabi - 26 september 2012 00:16

Idag tränade vi lydnad på EBK, och jag filmade en del av träningen - det här var "del 2" för vi hade kört en stund innan och så fick Piller vila lite medan jag tränade med Speed. Stackars Christer kom med på ett hörn, han visste inte att jag filmade, men behöver minsann inte skämmas över sitt och Unnis fria följ;-) Jag var också väldigt nöjd med fria följet idag, Piller hade bra position och intensitet och framförallt väldigt bra fokus och uthållighet! Jag fick hjärnsläpp på läggande under gång, jag vet inte varför jag helt plötsligt gick alldeles för sakta, och dessutom tittade på hunden - jaja, bra att veta att jag inte ska göra sådär, i alla fall... nyttigt med film;-)) Efter det här filade vi lite extra på att hon inte ska sätta sig före kommando, det är tydligen något man får påminna lilla damen om lite då och då!

(Ändra gärna till HD-kvalitet genom att klicka på kugghjulet och välja 720p)



Mina fina, fina hjärtegull    Speed är så vacker så jag nästan tappar andan...

 


... nåja, kanske inte alltid lika vacker;-))

 


  

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards