khemosabi

Alla inlägg den 3 september 2010

Av khemosabi - 3 september 2010 11:46

Han parkerade sig först i husses knä...


    

... och sedan i mattes;-)


Det var självklart väldigt ledsamt när Vispen åkte, men det kändes ändå bra eftersom jag gläds med Staffan och Birgitta - det är härligt när de nya ägarna är så uppenbart lyckliga över att få hem sin valp! Och så underbart att Vispen smälte in på en gång med Krutov och den äldre hanen Jerker, bästa kompisar på en gång!   Jag skrattade gott åt Birgitta, som när de tre hundarna hoppat in i bilen sa: "Titta, vi får plats med ett par till!" Hahaha, hon har blivit galen!! Jag tror jag får hålla hårt i mina hundar framöver när hon är i närheten...  Det roliga är att det var Birgitta som var mest tveksam när de skulle köpa Krutov, hon undrade om de verkligen skulle klara av att ha två hundar - nu har de tre, och bara gudarna vet hur det här slutar;-))


Idag är det tomt här hemma, och ovanligt lugnt - Lova och Vispen brukar ju härja rätt bra med varann, men hon blev nog rätt så snopen i morse när hon kom - ingen Visp att dyka på och brottas med?!! Jag tycker det är rätt så skönt jag, efter att ha haft egen valp eller valpar oavbrutet i snart 2 år så behöver jag en paus;-) Fast den blir ju inte så lång, för nu planerar jag inför nästa valpkull...

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards