khemosabi

Alla inlägg den 7 september 2007

Av khemosabi - 7 september 2007 23:59

Här kommer de utlovade Unni-bilderna som jag knäppte igår...

Unni på ankspaning:-)

Oj, det var värst vad långt ut den där dummyn ligger...

... men här ska simmas!

Häpp... jag har den!

Jag tror jag fick vatten i örat...

... men visst var jag duktig då???

Unni lyser i kvällssolen!


Någon kanske undrar - varför så mycket Unni i bloggen? Det beror helt enkelt på att hon tillhör min gode vän Christer och jag känner mig lite som en "gudmor" (eller vad man ska kalla det) åt henne. Förresten, kan man vara "gudmatte"?? I så fall är jag nog det;-)

Dags att fixa i ordning till i morgon, Gimmie och jag ska ju på inoff. jaktprov. Jag ska upp vid halv 6 så det är nog bäst att komma i säng snart!

Av khemosabi - 7 september 2007 00:22

Idag (ja, igår alltså, det är ju natt igen!) tränade vi vatten igen och det blev (förstås!) en hel del bilder knäppta igen, hehe. Nu ska jag snart gå och lägga mig, så jag orkar inte lägga in så många - men några blir det på Gimmie. Fler bilder kommer imorgon och då får Unni också vara med!

Träningen gick bra, Gimmie apporterade anden på vatten jättefint fast greppet var lite fjunigt första gången, det blev bättre sedan. Hon fick också apportera kanin på land, det gjorde hon väldigt bra:-)

Gimmie spanar in änderna som simmar omkring precis där vi ska träna!

Nu har ankorna flyttat på sig... nu ska jag iiiii!

Greppet kunde vara bättre - men viljan är det inget fel på:-)

Bättre grepp var det här - och lååångt att springa till matte!


Fluffig blev hon efter doppen...

... och spring i benen fick hon också;-)


 Hon är så fin, min lilla tjej:-)

Apporteringsbilderna har Christer Karlsson tagit, de andra har jag knäppt själv. Tack Christer!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards