khemosabi

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av khemosabi - 12 januari 2009 22:46

Jajamän, igår fick Speed träffa sin bror Sonic - som nu kallas "Krutov" efter någon rysk hockeyspelare:-o (Mycket ska man höra innan öronen ramlar av!)


De var båda lite spända i början, och Speed förvånade mig med att faktiskt vara rätt så kaxig! Men efter en stund kom de igång och lekte, fast då och då var de ändå tvugna att kolla vem som var "tuffast";-)

Här möts de precis utanför min port...

... och spänt var det på båda håll.

Nu ska vi kolla... vem är störst, är det jag eller du?

Hmmm...

... jag tror banne mig att vi är nästan lika stora!!

Åkej... då leker vi!!

Bäst att hålla i hatten här;-)

 

Så här fin är "Krutte" just nu - och långa ben har han...

... plus massor med energi säger matte och husse, som funderar på att reklamera eftersom jag sa att han var en av de lugnaste valparna;-) Men han var faktiskt det här, det är dagens sanning!!

Nädå, de är såå nöjda och säger att han är den "perfekta" valpen - som trots att han har massor med fart och energi också har en helt otrolig förmåga att koppla av. Själv tror jag att husse har fått en hund som han kommer att kunna jobba mycket med, precis som han ville!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards