khemosabi

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av khemosabi - 7 januari 2009 19:28

... är det nu när valparna snart "fyller" 12 veckor, jag ska ringa och beställa tid åt Speed imorgon. Annars gör det ingenting om det inte blir gjort förrän i början av nästa vecka, så petnoga är det inte.


Här har inte hänt så mycket sen sist, vilket säkert märkts på bloggtorkan;-)

Jo förresten, Carina och Tonic (Khemosabi Super Bowl) efteranmälde och tävlade i lydnadsklass 2 i helgen "bara sådär" utan att ha tränat, och kom hem med ännu ett 1:a pris och klassvinst - kanonbra jobbat!! Jag har fått låna en bild på Carina med Tonic och collietjejen Lexi, en härlig vinterbild:-)


Häromdagen fick vi kärt besök av min syster Åsa, som vi inte träffar mer än högst någon gång/år... å, vad det var roligt att se henne "irl" (vi har annars mest kontakt på vårt familjeforum) och få krama om henne! Tack Åsa, för att du tog dig hit på hemvägen från Arlanda till Falun - det blev ju ingen genväg direkt;-) Jag har en känsla av att du blev lite förtjust i Pluppen...


Jag kom på att jag har glömt lägga in länkarna till två av Speed's brorsor som finns på resp. hemsida:

Iver (Spin) http://www.freewebs.com/vildarna/

Sprint http://www.123hjemmeside.no/Pronto

Kan kanske vara kul för er andra som har valpar att se;-)

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards