khemosabi

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av khemosabi - 18 augusti 2012 20:42

Efter några få veckors jaktträning går (minst sagt multimeriterade) Khemosabi MJ' Smooth Criminal och tar hem en stark 2:a på officiellt jaktprov, snubblande nära en 1:a - det är så jäkla bra jobbat av honom och hans duktiga matte, som aldrig sysslat med jaktträning förut! Ett från hjärtat kommet GRATTIS till ett superekipage!!


Jag är så oerhört glad över att Eva-Liz och Solan har börjat med jakten, och jag hoppas att matte fick blodad tand och vill fortsätta nu när hon ser vilken naturbegåvning hon har:-)

Här är länk till Eva-Liz egna ord om jaktprovet: http://aandal.net/forste-jakt-prove/


En härlig bild med Solan under jaktträning för ett par veckor sedan, bilden tillhör Eva-Liz...

 


Idag har jag också äran att gratulera Christer och Unni till det första 1:a priset i elitklass lydnad - och det var inga dåliga poäng de slog till med... nämligen hela 296,5 st;-)) Där har jag bara en sak att säga; VAD VAR DET JAG SA? Hahaha, ja jag visste att när det väl stämmer, då stämmer det ordentligt för det ekipaget, och nu kanske t o m Christer tror på det;-) Kanonbra jobbat - GRATTIS!!


Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards