khemosabi

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av khemosabi - 9 augusti 2012 13:47

Ja, det blir mer och mer sån't för mina duktiga valpköpare, och det är jag så oerhört glad för! Sussie och Vinna ska gå en fortsättningskurs, och Mia med Carma hoppas komma med på samma kurs - å, vad kul, att Carma vet vad det handlar om märkte vi ju vid det inofficiella jaktprovet då hon gick hem med ett 2:a pris och hade tränat EN gång:-)


En fin bild på Vinna in action, som duktiga Mia tog igår!


Khemosabi Prepare for Success, 1 år

  

Eva-Liz och Solan har också kommit igång med jaktträning, och Solan har faktiskt redan genomgått ett godkänt kvalificeringsprov som man måste göra för att få starta på jaktprov i Norge - det har jag glömt nämna, ber om ursäkt för det!

Här är Solan - härliga bilder på en underbar hund;-)


Khemosabi MJ's Smooth Criminal, snart 2,5 år 


Så kul att flera av valpköparna, som inte var sådär jätteintresserade av jaktträning i början, vill prova på - de här hundarna är naturbegåvningar och har det i sig ifrån start, och med bra träningsmöjligheter kan man komma långt!

Anna-Karin och Foppa kommer också att fortsätta på jaktkurs i höst, och jag önskar förstås dem och alla andra lycka till!!

Å, vad jag är glad för alla mina fantastiska, aktiva valpköpare, oavsett vad ni gör - NI ÄR BÄST!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards