khemosabi

Alla inlägg den 28 april 2009

Av khemosabi - 28 april 2009 22:48

Ikväll åkte vi ut till Sundbyholm med Spurten och Soleil, jag tänkte det skulle vara intressant att se vad Soleil skulle göra... här är resultatet;-)

Först fick Soleil titta när jag kastade en dummy åt Spurten - det såg kul ut, tyckte hon!


Alltså... den där dummyn vill jag ha, sa Soleil och plaskade ut till magen...


Nu är jag nääära;-)


Hit med den...


... den är MIN!!


Sedan kastade jag dummyn åt Soleil, fast hon fick ha kopplet på sig eftersom hon är så tokig i folk och det var några alldeles bredvid.


Det hör nog inte till vanligheterna att en whippet plaskar ut i så här pass kallt vatten...


... men lilla fröken ville ju verkligen ha den där dummyn och "någon" är nog lite miljöskadad;-)



Kallt va det ju...


... men hon fick den i alla fall, och kaxig blev hon;-)


Spurten på ingång

Här är Spurten på ingång i en vacker solnedgång...


... och nu fick Soleil bara titta på

 Spurten och Soleil

Här är båda två lika sugna på att bada igen;-)

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards