khemosabi

Alla inlägg den 25 april 2009

Av khemosabi - 25 april 2009 15:44

... fixade lägresöket idag med uppflyttning till högre och klassvinst!! Jippie - Grattis Carina o Tonic (Khemosabi Super Bowl), ni är ju bara BÄST:-) Är det inte den hunden som det "inte skulle gå att tävla med"?? Där ser man vad rätt förare kan göra för sin hund - Carina, du är guld värd!!


Senare:

Det här mailet damp ner i min mailbox idag - så kul att få;-) Det händer rätt vad det är och det är lika uppskattat varje gång! Tack Pernilla och ni andra som skickar uppmuntrande mail!


Hej
 
Vill bara säga att jag läst det du skrivit om valp och koncentration på nätet. Toppen bra, fick väldig inspiration av den.
Har en hund som är två år och väldigt störningskänslig. Hon var mycket sjuk när hon var liten och "träningen" blev det inte mycket med.
Dessutom blev hon skrämd när hon var lös ute och rymde för ca ett år sedan. Hon var borta 2 timmar innan vi hittade henne och har inte varit sig själv sedan dess, väldigt rädd för ljud, plötsliga rörelser och otroligt ofokuserad. Nu börjar allt bli bra igen och jag är så glad att jag läste din artikel. Ska genast börja använda mig av dina goda råd.

MVH
Pernilla

Av khemosabi - 25 april 2009 14:44

Den söta lilla marodören...

Soleil, 5 månader


... och "storebror" - vackra Speed...

Speed, 6 månader


Speed, 6 mån

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards