khemosabi

Alla inlägg den 18 april 2009

Av khemosabi - 18 april 2009 23:07

Herregud vad tiden har gått fort... jag tycker det var alldeles nyss vi hade

de små godingarna här i lådan! Här är dom alldeles nyfödda...

Gimmie och valparna strax efter valpningen


Den här bilden tycker jag är så skön... 2,5 vecka gamla är valparna och mår som synes ganska bra;-)

Vilka underbara valpar, så goa och mysiga allihop - visst var det "livat" mot slutet, men allt gick så bra:-)

GRATTIS till alla fina valpar och deras goa mattar o hussar!!

Rapporter från valpköparna får jag med jämna mellanrum, och som jag sagt tidigare så har visst alla fått "den bästa valpen" och det är ju bara helt underbart för en uppfödare att få höra! Jag är själv oerhört nöjd med min egen Speed, snällare valp får man leta efter och han är otroligt lätt att ha att göra med på alla sätt och vis:-)


Igår skrev jag att jag trodde det var löp på gång, och på kvällen kunde jag konstatera att visst löper Boogie! Jag har dock inte till 100% bestämt om det blir parning den här gången eller inte... måste fundera lite till på det. Rent praktiskt skulle det faktiskt vara bättre för mig att vänta till nästa löp - men som sagt, jag vet inte hur det blir än. Återkommer om det!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards