khemosabi

Alla inlägg den 26 april 2009

Av khemosabi - 26 april 2009 17:40

... stod på programmet för Tonic och Carina idag och de gjorde en jättefin tävling med godkänt resultat - bara 15,5 poängs marginal till uppflyttning till elitklass! Oj, vad bra de jobbar tillsammans, Tonic aspirerar snart på titeln som den mest allroundmeriterade Khemosabi-hunden... om han inte redan är det;-) LP i lydnadsklass 2, högre klass i spår och sök och godkänd i akl. på viltspårprov... har jag glömt nåt nu, tro?

Jag har på eget bevåg "snott" en jättefin bild från gårdagens söktävling på det duktiga ekipaget (fast jag är rätt säker på att jag får låna!)

Khemosabi Super Bowl - Tonic och matte Carina högst upp på prispallen


Här hemma hos oss är det luuugnt för tillfället - Soleil spenderar nämligen helgen ute vid Mais stuga tillsammans med hennes whippetkillar Azzar och Silver. Gissar att lilla damen mår som en liten prinsessa:-) Fast själv saknar jag min lilla "Lei" samtidigt som det är skönt med lite lugn och ro - det känns ovant bara;-)

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards