khemosabi

Alla inlägg den 21 april 2009

Av khemosabi - 21 april 2009 23:20

Boogie sitter på en sten och är baaara fin...

Boogie


... och sen får hon göra det som hon älskar mest - jobba!!

Boogie


"Linslusen" Gimmie är liite närgången;-)

Gimmie


Min vackra Gimmie med lilla dummien...

Gimmie


... och här "poserar" alla tre - fr.v: Gimmie, Boogie och Spurten (liggande)

Gimmie, Boogie och Spurten 19 april 2009


... och så en bonusbild på vår underbara lilla "plupp" Speed...

Khemosabi Double Speed, 6 månader

Goaste valpen i världen;-)

Av khemosabi - 21 april 2009 23:04

Jag har tagit ett lite vemodigt beslut, nämligen att inte para Boogie vid det här löpet... jag har helt enkelt fullt upp med det jag har och det passar inte  varken tidsmässigt eller rent praktiskt för mig.


Med två egna valpar, varav en galen whippa som är mer vild än tam och har bestämt sig för att aldrig bli rumsren, så har vi torkat valpkiss sedan i mitten av november - först efter Gimmie's valpar, sedan efter Speed och så Soleil. Det börjar kännas som om det skulle vara skönt med en paus ifrån det snart;-) Jag vill också ägna den tid och ork jag har åt mina vuxna hundar, och förstås åt Speed och Soleil som behöver komma igång med grundträningen.


Det här är förstås tråkigt för er valpintressenter som redan hört av er och varit intresserade av en valp efter Boogie och Diego... men det finns säkert möjlighet att få tag i valp i sommar om ni inte vill vänta till Boogie's nästa löp. Det bör infalla i dec/jan och valparna kommer i så fall att vara leveransklara i april/maj nästa vår.

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards