khemosabi

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Så här ser de ut idag...

Av khemosabi - 23 oktober 2008 20:11

... de små knoddarna;-)

Det händer inte så mycket nu, annat än att de blir tjockare för varje dag:-) På valpfronten finns alltså inte så mkt att rapportera, däremot kan jag tala om att Gimmie är jättepigg och envisas med att vilja träna när vi är ute! Nu känner hon att hon kan lämna valparna en stund, så vi har faktiskt varit ute i hela 10 min i stöten! Själv är jag däremot rejält trött, det tar på krafterna att gå upp flera gånger varje natt och kolla så allt är okej. Det är ungefär som att ha en nyfödd bäbis, och ni som haft det vet ju att man går som i en dimma den första tiden. Men man ska inte klaga... för snart blir det ännu värre;-)

 
 
åsa

åsa

23 oktober 2008 21:53

Ursäkta en "novis"...
Vadå märkt på ryggen..?
Är det du som märkt dem eller är det medfött?
(Nu framstår man väl som en värre idiot än man är)
Jättegoa är de i alla fall allihop!
Ha dé!/Kram

http://tantraffas.blogg.se

 
Ingen bild

Pia

23 oktober 2008 21:56

Haha... kul fråga;-) Det är jag som har märkt dem med lite nagellack för att kunna skilja dem åt:-)
Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar, vet du väl!!
kram/Pia

 
Ingen bild

Jessicah

23 oktober 2008 22:28

Nu du, nu har en favorit charmat in sig via kort även här! :-D

 
åsa

åsa

23 oktober 2008 22:44

Tack Pia!
Men, det är ju inte så lätt att fatta allting, men jag tänkte ju..inte f-n kan väl alla hanar ha medfödda märken och just på ryggen...och dessutom på så olika ställen..
Ha dé!/Kram

http://tantraffas.blogg.se

 
Hanne,Memphis,Gibson

Hanne,Memphis,Gibson

24 oktober 2008 11:04

GRATTIS till dom söta fina små valpisar! Jag tycker de alla ser ut som blivande stjärnor!

http://memphisgibson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards