khemosabi

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av khemosabi - 27 oktober 2008 18:19

Här kommer dagens bilder!

Först Gimmie och den ljusare hannen - gosigt, va??

Sedan min dotter Martina och lilla tjejen...

... och så minsta lilla hannen som sov i Martinas händer;-)

Sedan kom Gimmie och ville kolla att allt stod rätt till:

Här har vi hannen som är märkt mitt bak, vilken sötnos;-)


Inatt fick jag faktiskt (för första gången sedan valpningen) sova hela natten utan avbrott, det var jätteskönt och gjorde en väldigt skillnad - jag har inte alls känt mig så "dimmig" idag som tidigare. Jag vaknade av att det var en väldigt cirkus i valplådan, alla valparna for runt som yra höns, för de började nämligen att kisa lite! Skulle tro att de undrade vad som hände;-)


Gimmie är pigg som bara den, nu följer hon med på våra vanliga skogsrundor och riktigt njuter av att få springa och sträcka ut. Hon känner att hon kan lämna valparna en timme eller t o m längre, bara de har ätit och somnat så vet hon att det är lugnt i lådan tills hon kommer tillbaka. Men mesta tiden tillbringar hon ändå i valplådan, även om hon vill komma ut och röra på sig också. Hon är så klok och så otroligt duktig med valparna, mitt lilla gullhjärta!


Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards