khemosabi

Alla inlägg den 28 april 2013

Av khemosabi - 28 april 2013 22:00

Det blev en fin debut i klass 3 igår för norska Supra - Khemosabi Prepare for Surprise - och matte Elisabeth, 249 p och ett 2:a pris med en nolla i bagaget!

Idag var det dags igen, och de var bara 3,5 poäng ifrån 1:a priset - GRATTIS, bra jobbat!   Snart är nog 1:an och uppflyttningen i hamn, vi håller tummarna!


Här hemma råkade det slinka iväg en efteranmälan till ytterligare en klass 2-tävling, så det blir betydligt tidigare än jag hade tänkt;-) Jag insåg att det var lika bra att ta chansen innan Piller börjar löpa, hon kan ju faktiskt hoppa igång när som helst, det vet man inte när de bara har löpt en gång.


Jag håller på och donar med en ny hemsida som jag har på prov, eftersom jag inte kan uppdatera den gamla. Nya adressen är: http://www.khemosabi.kennelsida.se/  Den adressen är dock tillfällig, om jag tycker den funkar bra kommer jag att flytta min domän www.khemosabi.se dit längre fram. Så den som är intresserad av att titta in då och då får komma ihåg båda adresserna;-) Annars är det bara att hänga med här i bloggen så meddelar jag hur det blir!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards