khemosabi

Alla inlägg den 7 april 2013

Av khemosabi - 7 april 2013 21:37

Idag var det dags för den sista av syskonen - Khemosabi Prepare for Miracle - att debutera i lydnadsklass 1, och det gjorde hon och matte Alma på ett jättefint sätt!

174,5 poäng och en 2:a placering slutade de på, stort GRATTIS till ett jätteduktigt ekipage!


   
Den fina bilden har jag lånat ifrån Almas blogg, där hon skriver om tävlingen! Där finns även en film som jag dessvärre inte kunde se på datorn utan bara på mobilen, det blev väääldigt smått med tanke på det långa avståndet;-) Det var litet, men snyggt:-)


Jag kan tyvärr inte uppdatera hemsidan med det nya tävlingsresultatet, och inte heller Supras ED-resultat, som visade sig vara 0/0, precis som hos syskonen. I och med det har alla fem som är röntgade HD: A/A och ED: 0/0 - fantastiskt! Jag håller tummarna för att Joy's leder är lika fina!

En liten film ifrån i fredags, Piller på dummysök. Hon fick ta in 5 apporter, men den första, som låg längst ut, kom inte med på filmen eftersom minnet tog slut. Jag fick radera ett par gamla filmer och slå igång kameran igen, och fick med de resterande 4 i alla fall. Den som piper i bakgrunden är Soleil;-)


... och ett par enkla linjetag från idag - precis när jag skulle skicka satte det igång att blåsa och hagla som bara den!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards