khemosabi

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av khemosabi - 21 oktober 2012 14:22

BH LCH Khemosabi MJ's Smooth Criminal är den nya titeln för multimeriterade Solan, som inte är mer än 2,5 år gammal - fantastiskt bra jobbat av honom och matte Eva-Liz! Stort GRATTIS till ett superduktigt ekipage!

 

Solan är inte bara Lydnadschampion, han har dessutom 2:a pris på officiellt jaktprov och är uppflyttad till B-spor (vilket motsvarar högre klass hos oss). "BH" är en brukstitel som innebär att Solan är kvalificerad att tävla IPO, tror jag - Eva-Liz får rätta mig om jag har fel!


Vilken höstsäsong detta har varit - vem kunde drömma om alla dessa fina resultat? Det har varit framgångar på lydnads- bruks- och jaktprov/WT, så jag tror man kan säga att detta är sanna allroundhundar;-)

Mina valpköpare är guld värda - för hur bra en hund än är, det blir inga resultat om man inte är ute och tävlar! Så återigen, tusen tack till alla er som tar vara på era hundars fina egenskaper och är ute och visar vad de går för på olika typer av prov!


Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards