khemosabi

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av khemosabi - 14 maj 2011 17:50

... och det gick jättebra, lilla Carma - Khemosabi MJ's Keep The Faith - har nu känd mentalstatus med 1:a på skott, och vägen till brukset står öppen!  Grattis till Mia & Carma!!

I Mias blogg finns massor med fina bilder ifrån dagens övningar, jag har lånat en ifrån första momentet - kontakt/hälsning:

Hahaha - pusspuss, sa Carma;-)) Sötnosen då!   


För övrigt händer inte så mycket här hemma just nu, Boogie är på väg in i höglöp och håller på och fjollar sig med Gimmie - de är lite knasiga såhär i löptider;-)) Stackars Speed har det inte lätt just nu - men det blir lite bättre framåt hösten/vintern, då jag planerar att kastrera både Boogie och Soleil. Jag hade väl hoppats på möjligheten att kunna ha en kull efter Soleil någon gång framöver, men det har visat sig att hon har flera syskon med epilepsi och därmed är hon struken ur avel.  Man kan inte direkt säga att jag har nån tur med mina egna hundar, eller vad säger ni?? Men skit samma, det viktigaste är förstås att Soleil är frisk och förhoppningsvis fortsätter att vara så!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards