khemosabi

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

5 veckor *Busfilm*

Av khemosabi - 25 augusti 2011 15:43

... eller, filmen kan också kallas "världen bästa moster";-) Boogie älskar valparna och har ett oändligt tålamod med dem  


 

... en liten snutt till;-)


 

Jag har blivit sjuk, inte helt oväntat eftersom Micke blev sjuk i lördags med hosta och feber. Nu är det min tur, jag försöker kurera mig men jag blir dessvärre tvungen att skjuta på ett par av besöken ifrån valpköparna. Jag hoppas jag ska vara okej på söndag, men innan dess är det nog inte troligt. Jag förstår att det känns tråkigt att behöva vänta, men å andra sidan ska vi kunna ta ut valparna nästa vecka om vädret är bra. Jag mailar till Sussie och Alma som skulle komma torsdag-fredag så får vi bestämma en ny tid!


Det blir inte mer uppdatering än så här idag, jag orkar inte. Men så fort jag orkar kommer en presentation av varje valp.


 
 
Cecilia

Cecilia

25 augusti 2011 17:37

Får väl skylla på min egen graviditet och att hormonerna spökar, men jag tyckte att filmen var så fin så jag började gråta, haha! Vilken underbar moster som låter valparna klättra runt på det där viset!

http://cickan.wordpress.com

 
Ingen bild

Pia

25 augusti 2011 17:56

Jag tycker också det är lite rörande, och jag är definitivt INTE gravid;-)) Men hon är helt fantastisk med valpar, det är hon! Och man ska veta att annars, i lek med andra hundar, är hon ganska burdus av sig. Men med valpar så bara gapar hon och låter, de får göra precis vad som helst<3

 
Eva-Liz

Eva-Liz

25 augusti 2011 18:04

Så gøy.Det er som å se Solan med valper:)Uff, nå ble jeg virkelig fristet til å komme og stjele en::)

http://www.kennelsoltrollet.com

 
mia, love&carma

mia, love&carma

25 augusti 2011 18:24

Jag kommer om natten ;-)) lås dörren om du inte vil bli av med en ;-)
KRAM Mia

http://www.briard.mia-co.com

 
Ingen bild

Lena och Ella

25 augusti 2011 20:26

Hon ser verkligen ut att njuta av att vara moster:-)

 
Ingen bild

Pia

25 augusti 2011 21:45

Eva-Liz o Mia: Det enda som stjäls här är ett och annat hjärta, kan jag tala om;-))
Lena: Ja, det gör hon verkligen, hon är så lycklig nu!

 
Ingen bild

Sussie o Myzzko

25 augusti 2011 22:01

Så fina hundar du har hemmma:-))

 
Ingen bild

Jessica

25 augusti 2011 23:08

De är för underbara både stor och liten:-) Krya på dig Pia.

 
Ingen bild

Pia

25 augusti 2011 23:19

Tack, Sussie & Jessica!

 
Ingen bild

Elisabeth

26 augusti 2011 01:03

en liten filmsnutt er mer enn nok for å få meg til å lengte ;) Håper du blir frisk fort! Utrolig hærlig å se Boogie med valpene ! Kan nesten ikke vente til presentasjonen av hver enkelt :) Klem

 
Ingen bild

Martina

26 augusti 2011 10:15

Så himla gulligt! :)

 
Ingen bild

Ann

27 augusti 2011 10:58

Så söta! Funderar och funderar på om det ska bli en jaktgolden som nästa hund =)

 
Ingen bild

Carina & Tonic

27 augusti 2011 17:57

Gode gud sååå sööööta ! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards