khemosabi

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av khemosabi - 10 augusti 2011 23:17

Bättre sent än aldrig;-))

                                 

Av khemosabi - 10 augusti 2011 12:17

Ja, idag är valparna 3 veckor gamla - jag tycker det har gått jättefort, men det tycker säkert inte valpköparna;-) Nu börjar det bli dags att planera för de första besöken, som kommer att ske när valparna är ca 5 veckor gamla. Allmän information om hur det går till att köpa valp hos mig finns på hemsidan: http://www.khemosabi.se/valpkop.html

De här valparna blir 5 veckor den 24:e augusti, så däromkring går det bra att komma och hälsa på. Ni valpköpare som ännu inte bestämt ett datum för besök, hör av er till mig så jag vet när ni kan komma!


För övrigt, när det gäller hemsidan, är det tyvärr så att jag fortfarande inte kan uppdatera, eftersom jag inte har tillgång till det program som jag hittills har använt. Jag kan eventuellt använda ett annat program, men då är risken att allt jag nu har på hemsidan försvinner. Det har hänt förut, och jag vill helst slippa det och hoppas istället på att jag får ordning på min dator så småningom. Så tills vidare får det vara som det är, även om det retar mig - bland det värsta jag vet är nämligen hemsidor som inte är uppdaterare! Det, och hemsidor/bloggar där man inte får veta något annat än stamtavla och meriter på hundarna är något jag tycker riktigt illa om, den informationen kan man nämligen hitta på hunddata - det jag vill veta är hurdana hundarna är. Jag vill läsa om deras mentalitet och personligheter, hurdana de är att jobba med och om de har några speciella egenheter under träning eller i vardagslag - sån't är jätteviktigt för mig, inte minst om jag ska köpa valp själv eller är intresserad av en hanhund som eventuellt skulle kunna passa mina tikar. Att inte ge någon information om hundarna på hemsidan ger mig ett oproffsigt intryck - och samma sak när det gäller dålig uppdatering, så därför känns det inte alls bra med min egen hemsida just nu:-(


Lite 3-veckorsbilder på småglina kanske kommer framåt kvällen;-))




Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards