khemosabi

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av khemosabi - 13 maj 2010 13:11

Nu har de sista valparna lämnat oss, utom Vispen som är kvar tills vidare. Först kom Kristofer och Linda och hämtade härliga gossen Milton...

De ser väl ganska glada ut, eller vad tycker ni?   Milton kommer att få det hur bra som helst, både Kristofer och Linda är mjuka, glada och, kort sagt, jättegulliga!!


Sedan var det dags för goa och glada Kristin, som kom från Norge och hämtade sin Thriller  

  

Kristin ser ganska nöjd ut hon också, tycker jag - och nöjd tror jag Thriller blir med en sån supergullig matte   Jisses, vilken tur jag har haft med mina valpköpare den här gången, alla är människor som gått rakt in i hjärtat på mig - bättre kan man inte ha det som uppfödare!! Nu önskar jag allihop all lycka med sina småttingar, och hoppas att alla uppdaterar mig med rapporter och en hel massa bilder på "underverken"  


Ensam kvar är nu bara lilla Vispen, som ville ligga hos mamma Gimmie nu när alla syskon försvunnit...

... men han får ju träffa sin syrra Lova nästan varje dag, så han kommer nog att bli rätt så nöjd han också;-))  


  

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards