khemosabi

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av khemosabi - 12 maj 2010 17:23

  

Nu har jag vinkat av Mia och hennes lilla Carma, och önskar förstås även dem all lycka i framtiden!


Idag mår jag själv inte så bra, jag tror jag har åkt på någon slags magsjuka:-(

Men jag hoppas jag mår bättre imorgon, då jag väntar två valpköparbesök...

Av khemosabi - 12 maj 2010 02:06

... som snart ska flytta till sina nya hem, imorgon flyttar Carma till Mia i Stockholm...


... och på torsdag flyttar Thriller till Kristin i Norge...


... och Milton till Kristofer i Karlshamn


Vi har varit iväg och vaccinerat, chipmärkt och besiktigat de sista valparna idag, de skötte sig fantastiskt bra och jag fick bara lovord ifrån veterinären;-)

Jag önskar alla nyblivna valpägare, de som redan fått hem sin valp och de som ska hämta, stort Lycka till med era små godingar! Skicka många mail med rapporter och bilder/filmer på dem!   


Idag, eller rättare sagt igår (skriver detta mitt i natten) väntade jag på att få reda på om "Solan" kommit fram till Eva-Liz i Nord-Norge, men än har jag inte hört något därifrån. Jag vill förstås vill veta om hemresan gått bra och att allt är okej?


     

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards