khemosabi

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av khemosabi - 21 mars 2009 21:38

Underbart vårväder har vi haft även idag, så det blev ännu mer foton knäppta på hundarna - de kan ni se i mitt album under rubriken "Alla mina hundar 19-21 mars-09" (scrolla sidan nedåt litegrann). På ett par kort har jag lyckats kapa öronen på Soleil - vilket kanske inte är någon nackdel just nu eftersom de fladdrar åt alla möjliga och omöjliga håll;-)


De vuxna hundarna och jag tog en långpromenad i skogen, jätteskönt nu när så gott som all snö och is försvunnit - hoppas att det fortsätter så, för nu vill vi inte ha mer vinter. Vet ni förresten att det bara är en vecka till sommartiden nu - jippie!!


Nu ska jag visa hur en inkallning med en whippa brukar se ut...


... nädå, jag bara skojar - så här ser det ut ...för det mesta;-)

Av khemosabi - 21 mars 2009 00:52

... om ett par dagar, och här kommer den galna whippan;-)

Skyborne All Summer Long, 4 månader

Kan väl tillägga att det inte är lätt att hinna få med den där spetan på kort!

Syrran o jag gav oss på att försöka åstadkomma några "uppställningsbilder" på lilla damen, vilket inte är så lätt att få snyggt i den här åldern när benen är såå långa - och inte vill dom vara stilla heller :-)

Soleil 4 mån


Och så hennes huvud i profil...


Speed, han är 5 månader han och får sitta i vårsolen och vara fin...

Khemosabi Double Speed, 5 månader

Våran lilla älsklingsplupp... han är precis lika snäll och go som han ser ut!!


Här är ännu en SOL - nämligen Spurten i sin vanliga skuttpose;-)

Khemosabi Pearl Jam - mattes sol!

Gode Gud, vad jag älskar den här hunden...


Massor med nya bilder kommer i albumet i morgon!!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards