khemosabi

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av khemosabi - 2 mars 2009 20:18

... mår jag idag, men nu har jag istället fått en helvetisk tandvärk - ja, alltid ska det vara nåt! Idag har jag äntligen orkat ut i skogen med hundarna, det var helt underbart:-)

Av naturliga skäl har det blivit så att jag har tagit ut valparna tillsammans de senaste dagarna, eftersom jag inte orkat gå ut dubbelt så många gånger, men idag har jag tagit ut dem var för sig. Det är helt otroligt vilken skillnad det är på Soleil när jag tar ut henne ensam, då lyssnar hon så bra och håller koll på mig hela tiden - när Speed är med är hon betydligt mer lomhörd;-) Tur att han är så lyhörd och följsam, för när jag ropar eller visslar på honom så hänger Soleil för det mesta på!


Idag har det snöat hela eftermiddagen och kvällen, och det snöar fortfarande. Men det är ett par plusgrader, så det ligger väl inte kvar så länge. Nästan lite synd att det skulle bli snö nu, när det började torka upp och bli lite "vårlikt"... men man får nog vänja sig vid att det kommer att vara så här ett tag framöver. Hursomhelst, nu är det inte mer än drygt tre veckor till sommartiden, det ni!!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards