khemosabi

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av khemosabi - 28 januari 2012 18:41

 

Fr.v: mamma Gimmie, halvbrorsan Speed, Piller och Vinna

(klicka på bilden för förstoring)


Det var jätteroligt att få se Vinna igen, hon och Piller är så lika - tillräckligt lika för att både jag och Sussie skulle ta fel på dem;-) De är också väldigt lika i sättet, och det verkar de vara allihop i den här kullen. Det är en av de jämnaste kullarna jag har haft, både utseendemässigt och mentalt, som det ser ut så här långt. Ljuvliga valpar som är lika lätta att ha att göra med allihop!

Piller och Vinna busade så det stod härliga till, och nu är Pillerillern bra trött;-)) Stort tack till Sussie för besöket - det får vi göra om framåt våren/sommaren, och då hoppas vi att flera av syskonen kan vara med!


Jag ska passa på att lägga in en fin bild på norska Supra, som jag har lånat av Elisabeth - tycker mig se att Supra är väldigt lik sina syrror, hon också;-)

 

Khemosabi Prepare for Surprise, 6 månader

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards