khemosabi

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av khemosabi - 12 januari 2012 13:50

... år valparna nu, och idag kan jag bjuda på ett par kanonbilder på Lipp, dvs Khemosabi Prepare for Miracle - tusen tack till Alma för bilderna! Åh, vad jag önskar att jag kunde få så här fina bilder på mina hundar...

   
Superlik sin pappa, var det ja;-)) 


Så här skrev Alma i sitt mail till mig, jag tyckte det var så fint så jag vill gärna dela med mig:

" Vi trivs så oerhört bra i vår lilla flock :D det har blivit en sån perfekt fin balans mellan oss! Nyårsnatten gick utan minsta problem,  hon är skottfast, hon fortsätter ta för sej massor av livet kombinerat med att vara gaaaalet följsam och intresserad av matte :D Jag imponeras. Hon VILL vara hos mej, Julle har jag alltid fått kämpa och uppmuntra till att vara hos mej, han vill hellre luffsa på egen hand liksom. Jag imponeras dessutom över min 6månadersvalps koncentrationsförmåga. Den känns smått overklig! Huur i hela friden kan det funka att träna med henne lös med 110% fokus i en pytteliten lokal med 9 tränande hundar? Jag förstår verkligen inte. Hon känns övernaturlig. Prepare for Miracle var det, jag var det visst inte, för jag förundras stort varje dag!"


Så härligt att höra att det går så bra, det verkar ju som om jag valde ut precis rätt valp åt Alma;-))





Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards