khemosabi

Alla inlägg den 27 september 2011

Av khemosabi - 27 september 2011 00:44


Jag hade egentligen inte tänkt skriva något här i bloggen så här dags på natten, men jag kan faktiskt inte låta bli, för nu är jag lyrisk! Jag har nämligen varit ute på sista rastningen med Piller (vi har liksom lite sena vanor här) och ja, vad ska man säga? Ibland undrar jag - kan det verkligen vara möjligt att jag har fått en valp till med den där fantastiska kontakten och intensiteten som jag bara älskar? Kan det?? Ja, det ser faktiskt ut så, och det gör mig så jäkla lycklig!! Den som såg Spurten in action vet vad jag pratar om - och här har vi samma typ av hund! Jag får väl lägga lite band på mig och inte förvänta mig för mycket, för så otrolig som Spurten var, det kan ingen vara - men nog ser det ut att bli något alldeles speciellt av den här tjejen allt! Och något som gör mig ännu lyckligare är att jag såg det här redan när Piller var 5 veckor gammal - det måste väl betyda att jag i alla fall gör någonting rätt;-))



Mitt lilla Lycko-Piller, snart 10 veckor  

(Husse försökte sova, det gick inte så bra med ett gäng sylvassa tänder i handen *fniss*)

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards