khemosabi

Alla inlägg den 14 september 2011

Av khemosabi - 14 september 2011 23:45

En lång dag går emot sitt slut, jag får se till att hinna uppdatera innan vi går in på ett nytt dygn;-) Jessicas "Joy" och Almas "Lipp" har flyttat till sina nya hem, och rapporten ifrån Jessica säger att hemresan till Sundsvall gick jättebra - lite pip alldeles i början, men sedan sov Joy i mattes famn hela vägen. Hon har hälsat på familjens mops och haft pusskalas med alla fyra barnen;-) Det blir nog bra, det där!


Jag har ännu inte hört hur det har gått för Alma och Lipp - men någonting säger mig att det har gått bra även där, en bild på facebook säger mer än tusen ord! Lipp får en goldenkompis vid namn Julius och honom och Lipp kan ni följa i Almas blogg Det blir nog en hel del fina bilder och roliga berättelser där framöver! 


Vi önskar Jessica och Alma lycka till med de små tjejerna! Jag knäppte några kort innan de åkte, men jag fick inte några riktigt bra bilder för då var valparna jättetrötta och hängde som hösäckar;-)) 


 

Alma och lilla Lipp



Jessica och Joy - som vi kallade "Ojoj" här hemma;-))  


Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards