khemosabi

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av khemosabi - 9 juni 2011 00:50

Ikväll var Susa, dvs Khemosabi MJ's Another Part Of Me, på MH och matte Ellinor berättar att hon agerade ungefär som väntat - inte så värst intresserad av att leka med figuranten, däremot lekte hon som ett litet monster med matte precis efter prövningen;-) Spökena var jätteläskiga tyckte Susa, det var inte förrän matte gick fram som de var okej. Annars hade hon överlag väldigt snabba avreaktioner, och avslutade snyggt med en 1:a på skott! Jag fick resultatet i en pdf-fil, men jag begriper mig inte riktigt på hur man lägger in en sån här så vi får helt enkelt vänta tills det kommer in på hunddata. Grattis säger vi till Ellinor och Susa, bra jobbat!


Min dator krånglar och sjunger på sista versen, så det blir bara ett kort inlägg idag (inatt, rättare sagt), det är nog bäst jag slutar nu innan den lägger av helt och hållet! Vill bara säga att några säkra dräktighetstecken ser vi inte än, men Gimmie har mått lite illa och vi får väl hoppas att det kan betyda nåt;-)

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards