khemosabi

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Älskade lilla Spurten

Av khemosabi - 26 december 2010 17:10

Vår finaste lilla gumma blev hastigt mycket sämre och fick somna in igår, på juldagen. Jag har inte ord att beskriva vad denna fantastiska lilla hund har betytt, och fortfarande betyder, för mig. Hon var en fullkomligt unik hund och jag vet att hon väntar på mig på andra sidan. 

Tack alla som skrivit hälsningar på Facebook, det värmer.

 
 
åsa

åsa

26 december 2010 18:42

Tårarna rinner (igen) när jag läser det du skrivit och jag håller med om att hon var såååå speciell lilla Spurten.
Givetvis sitter hon där och väntar på dig när den dagen kommer...
Skickar massor med tröstekramar till er från oss här i Falun.
Ha dé!/Kram

http://tantraffas.blogg.se

 
Jessicah

Jessicah

27 december 2010 00:07

Jag beklagar verkligen Pia.:-( Ni får försöka tänka på alla fina år ni faktiskt fick ihop. Många kramar från oss!

http://www.vildarna.wordpress.com

 
Ingen bild

Pia

27 december 2010 00:19

Tack ska ni ha, båda två<3
Jag är oändligt tacksam att jag fick ha Spurten i mitt liv, vi har inte varit ifrån varandra en dag på 11,5 år. Nu känns det fruktansvärt tomt, det känns som om jag aldrig kommer att bli glad igen.
Det jobbigaste är att det här gick så fort, från diagnos till borta på tre dagar, det blev en chock för oss. Men jag är tacksam att hon fick vara pigg och leva ett bra hundliv ända in i det sista.
Tack igen & kram!

 
mia, love&carma

mia, love&carma

27 december 2010 13:35

Tänk så många år, förstår att det känns jobbigt
bara jag tänker på att min Love ska den vägen vandra om några år kan jag börja gråta:-(
man är med dom natt och dag, mer en sina barn
så det är inte konstigt att man sörjer
känner med dig Pia tur du har några till vovvar du kan pussa på

kram mia

http://www.briard.mia-co.com

 
Ingen bild

Inger

28 december 2010 08:22

Tänker på dig!
Kramisar Inger

 
Eva-Liz

Eva-Liz

1 januari 2011 13:23

Jeg skulle jo skrive en koselig nyttårs hilsen her. Men det er så trist å tenke på Spurten. Vi måtte gå samme vei med vår gamle Perser katt (ca 15 år) på torsdag. Jeg føler jo at det var helt riktig avgjørelse, siden hun var så syk av alderdom. Men det er så tomt i huset når man har et dyr så lenge.
Men her er det jeg egentlig skulle skrive:Jeg blir aldri å klare å formidle med ord for en fantastisk hund Solan er. Det blir som jeg skrev til Mia; For å fatte det,så må man kjenne en Khemosabi:) Du har gjort en fantastisk jobb for oss valpekjøpere og du forsetter selv etter at de er flyttet:) Tusen takk for at vi fikk han.

http://www.kennelsoltrollet.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards