khemosabi

Alla inlägg den 23 december 2010

Av khemosabi - 23 december 2010 23:19

Årets julkort blir inte så "fancy" eftersom mitt fotoprogram krånglar, men det pryds av den största stjärnan av alla - vår älskade lilla Spurt 


Några av er har läst på facebook och i kommentarerna här i bloggen, och vet att det var värsta möjliga besked vi fick igår, proverna visar dessvärre inga tecken på infektion, däremot lymfom - dvs lymfcancer. Det var väl ungefär vad jag anade när jag såg de här symptomen, men det gör det inte lättare precis.  Nu får vi vara glada för varje dag som Spurten inte mår sämre, just för tillfället är hon trött och lite flåsig och beter sig ungefär som en "vanlig" gammal hund - men det är lite typiskt Spurten att hon ska vara riktigt sjuk för att hon uppträda som en vanlig golden och inte vara superpigg. Bilden här ovan är tagen för 3 veckor sedan, och jag kommer ihåg att jag då pratade med en av mina valpköpare och sa att Spurten var så jäkla pigg. "Om hon är så här pigg i vår ska vi tävla," sa jag. Men så blir det inte - nu ska vi bara ta vara på varje minut vi får tillsammans.


Vår jul blir inte så kul, men jag önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År - ta vara på varandra och era älskade hundar!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards