khemosabi

Alla inlägg den 1 december 2010

Av khemosabi - 1 december 2010 21:59

För att inte missa något i översättningen, har jag har valt att lägga in det positiva mailet jag fick idag, med tillstånd av Eva-Liz, förstås;-)
"Hei
Supre nyheter i dag:) Solan er foreløbig friskmeldt:):):)
I dag var det som var for lite av sist,nok. Og det som var for mye av akkurat passelig:)
Veterinæren mente at det kunne hende at han har vokst veldig fort og ujevnt. Slik at det ble litt ustabilitet i leddene her og der. Han så ikke forkalkninger i dag på albuene. Hoftene sjekket han ikke,siden Solan ikke har plager der.
Jeg har gitt han en kork eplecider eddik i maten hver dag, etter tips fra noen andre, som har hatt hund med forkalkning. Det gir jo også C vitamin. Så om det er det som har virket eller at det bare har ordnet seg av seg selv, er ikke godt å si. Jeg er bare så glad for at han ikke har vondt lengre:):):)
Noe helt annet, vi sier jo ofte hvordan det går med trening og lignende. Men jeg måtte si til Vegard en dag, at skulle jeg beskrevet hvorfor Solan er så spesiell for meg. Måtte det faktisk være all latteren han gir meg:) Feks når vi trener: Hvis Solan feks står istedenfor å følge etter. Så kan jeg faktisk se at han skjønner at dette ble feil. Det er akkurat som han tenker. Shit au her blir det ingen belønning. Så kommer han ofte i full fart mot meg og slenger seg i armene på meg. Det er akkurat som han skal si: Er det så nøye, vi er nå glade i hverandre uansettt:):):)
Klem
Eva-Liz"
Det var verkligen härliga nyheter!! Man vet visserligen inte hur det kommer att se ut när allt är klart, men det är underbart att höra att det ser riktigt  bra ut idag - så grattis till hela flocken Aandal ifrån oss!!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards