khemosabi

Alla inlägg den 15 december 2010

Av khemosabi - 15 december 2010 21:54

... fyller "småglina" idag, minsann - grattis allihop!!  Här kommer några bilder på lilla Lova, tagna för ett par veckor sedan...

        

Pigg och glad är hon, lilltjejen;-) Jag hoppas att alla syskon är lika pigga!!


Nu är det två veckor sedan jag skrev något här i bloggen, och jag skulle tro att någon kanske undrar om vi har gått i ide? Nä, det har vi inte, men jag har varit sjuk. Först drogs jag med en envis influensa i 1,5 vecka, och sedan fick jag något slags "anfall" med hemska bröst- och buksmärtor i förra veckan. EKG visade ingenting, så det är troligen inget fel på hjärtat, vilket var vad jag var lite orolig för, eftersom jag domnade bort i armar och händer. Men det orsakades troligen av syrebrist, eftersom jag hade så ont så jag inte kunde andas ordentligt. Hursomhelst, jag har inte haft sådär ont i bröstet igen, men däremot har jag varit riktigt kass i magen i ungefär en vecka nu. Så vi har inte gjort så många knop här hemma, och jag måste säga att hundarna faktiskt är otroligt duktiga på att anpassa sig när man är sjuk!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards