khemosabi

Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Barnbarn+hundar=kul;-)

Av khemosabi - 11 mars 2010 23:50

Mitt barnbarn Vide följde med ut med hundarna häromdagen, och Boogie hade jättekul;-) 

  


Yiihaaa!!

  

Här är Vide med Gimmie, Spurten och Boogie

  


Hur många puppar kan det vara i den här magen tro - nån som vill gissa??


Min vackra Speed i motljus... underbara hund  


Här väntar han på att Vide ska kasta en snöboll...

     


Tokfian Soleil... alltid i flygande fläng;-)

    


  Vet ni, nu är det bara drygt 2,5 vecka tills det blir sommartid!!  


     

 
 
Ingen bild

Jeanette Liljebäck

12 mars 2010 12:51

jag gissar på 3st.

Hälsningar Jeanette (en av Marie Linders följeslagare ;) )

 
Jessicah

Jessicah

12 mars 2010 12:57

Iver gissar på 5 syskon. Så kommer det säkert 4 bara för det ;-)

http://www.vildarna.webs.com

 
Ingen bild

Dessi

12 mars 2010 18:17

Jag tror på 7 st vilda valpar!!

 
Ingen bild

marie&Love

12 mars 2010 19:25

jag tror på 4 stycken tre tikar en hane ..önske tänkande - men jag kan ha rätt ;-)) det kan ju faktiskt komma valpar nu i helgen ...men jag tror på den 16 mars...... Pia du har väll koll på tempen ...... den ska ju gå ner när det är dags ...eller va det upp ??? ....tur att det inte är jag som är uppfödare Stor lycka till ;-))))
Kram marie

 
Malin

Malin

13 mars 2010 19:53

Och varför kikade jag in till dig just nu när goldensuget är som störst ;)

Hoppas du får en riktigt rolig kull, det ser ju onekligen så ut på papper!

Vårhälsningar
Malin & gänget på Se Upp

http://se-upp.se

 
Pia

Pia

14 mars 2010 01:56

Klart du ska ha en jaktgolden, Malin;-)

Ps, det är inte bara på papperet den här kullen ser bra ut, kombinationen är ju gjord tidigare med underbara valpar

http://www.khemosabi.se

 
Susanne

Susanne

14 mars 2010 09:35

Spännande att valparna kommer snart. Hoppas allt går bra.
Jag är riktigt sugen att komma och titta på dina hundar.
PS. En till följeslagare av Marie Linder
Hälsningar Susanne och Myzzko

http://www.123minsida.se/cewin

 
Pia

Pia

15 mars 2010 01:47

Susanne, du är så välkommen så;-)

http://www.khemosabi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards