khemosabi

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av khemosabi - 19 mars 2010 23:45

   ... har jag försökt fota ikväll, men eftersom jag var ensam gick det inte sådär jättebra;-)

Här är i alla fall några bilder på pojkarna från kvällen...


  

    


... så och flickorna...



Jag försökte lägga valparna i två grupper, men man skulle ju inte tro att de ville ligga kvar där - nää jisses, vad de kravlade runt och förstörde mitt geniala "upplägg";-) Jag ska göra ett nytt försök, men då behöver jag nog lite hjälp, tror jag. Och färgerna är fortfarande lite lustiga, ibland för mörka och ibland för ljusa... jäkla kamera!


Nu ser det ut som om den sista tiken hamnar på väldigt nära håll, på foder! Inget är definitivt bestämt än, men om det blir så, då kommer jag att vara "dagmatte" åt henne... coolt;-)


     

Av khemosabi - 19 mars 2010 15:00

... kan konsten att apa sig - här imiterar hon "Sid" i Ice Age;-)

    


 Fast här är hon vacker, som vanligt!


Ikväll ska jag fota tikvalpar för sig och hanvalpar för sig... fast det blir inte lätt, för när de är vakna far de runt i lådan, må ni tro;-) Det är bra sprutt på de här valparna!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards