khemosabi

Alla inlägg den 1 maj 2008

Av khemosabi - 1 maj 2008 23:35

Inga demostrationståg här inte... förresten, håller folk på med sånt nuförtiden?? Nej, årets 1:a maj tillbringas i influensans tecken, jag har svinont i halsen, snorar och har ont överallt. Micke är ännu mer förkyld än jag , stackarn, hoppas han piggar på sig snart!

Jag hoppas bara att vi inte smittade syskon, barn/syskonbarn och barnbarn igår, när vi hade en liten "budgetvalborg" ute på landet hos en av mina systar. "Budgetvalborg" var Mickes benämning på det hela (han är rätt fyndig ibland!) - eftersom brasan var grillen och kören bestod av två personer, en av mina systerdöttrar och hennes kompis;-) Trevligt var det i alla fall, även om varken Micke eller jag var sådär jättepigga.


Hundarna har fått nöja sig med skogpromenader, det har inte blivit någon träning på ett par dagar. Men jag hoppas jag är piggare imorgon, för då ska vi träna;-)

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards