khemosabi

Alla inlägg den 27 november 2008

Av khemosabi - 27 november 2008 20:50

... får idag representeras av Speed, 5½ vecka gammal;-)

Speed 5,5 vecka

Ja, ni kan ju tänka er hur det är att ha 6 stycken sådana här runt fötterna hela tiden - jag hinner inte med någonting!! Jag hann t ex inte lägga in utebilderna igår, så det har jag gjort nu istället, de finns i albumet - klicka på "Utebilder 5,5 vecka". Jag har dessutom ett gäng innebilder som ska läggas in - men det får nog vänta till i morgon.


Snön är borta och vi har +8 grader och ordentlig blåst... skit också, jag som var så glad för att snön hade kommit! Nu är det så där mörkt och skitigt igen, å vad tröstlöst det är... Idag har det varit en sån där pisstråkig torsdag som tack och lov lättades upp av att vi blev bjudna på tacos hos Martina, det var sååå gott!

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt och överlåta på Micke att ta hand om valparna, de är pigga på kvällarna men faktiskt jätteduktiga på nätterna. Tyst och lugnt är det så länge de inte ser någon av oss eller hundarna - för gör de det, ja då är det fart igen;-)

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards