khemosabi

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2008

Gimmie ska tävla...

Av khemosabi - 8 augusti 2008 18:26

... lydnad den 20:e september, jag har precis nyss anmält henne. Hittade ett lydnadsprov som passade precis tidsmässigt, om hon nu blir parad och dräktig - så då får vi hoppas det går bra då;-)

Jag fick nyss veta att den som ska döma när jag ska tävla med Spurten och Boogie är en riktigt "petkä..ing" som inte riktigt uppskattar den typ av hundar som jag har - dvs superglada. Det var ju mindre kul att höra, men det är väl bara att bita i det sura äpplet;-)


I går kväll körde jag dummiesök med hundarna, Boogie och Gimmie gick bra men Spurten hade lite svårare, hon sprang omkring på söket och nös. Hon har nyst flera gånger idag också, så jag undrar om hon har blivit förkyld? Hur som helst så verkar inte näsan vara på topp, så jag får nog fundera på om vi ska åka till Enköping i morgon eller inte...

 
 
åsa

åsa

8 augusti 2008 20:22

Är mosters lilla tjej förkyld...
Men, visst kan de också bli förkylda, byrackan han nös ett par dagar förra veckan och jag tog för givet att han var förkyld..
Ha dé!/Kram

http://tantraffas.blogg.se

 
Ingen bild

Emma

8 augusti 2008 22:13

Kommer ni till Goldenspecialen imorgon? Jag ska dit och kika men har inte lyckats hitta några tider för morgondagen någonstans, du kanske vet? Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards