khemosabi

Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av khemosabi - 13 augusti 2008 20:33

Igår kväll tränade jag lydnad med alla tre på Balsta. Regnet stod som spön i backen, det började förstås precis när jag klev ut bilen;-)

Gimmie och Boogie gick bra, förutom att båda två tog fel pinne på vittringen... å, att de ska ha så svårt för det momentet! (Ankie, du får gärna dela med dig av dina tips!) Båda två har också väldigt dåliga ingångar på metallapporten, det måste vara något som jag gör utan att veta om det eftersom de beter sig likadant båda två. Övriga ingångar med apporter funkar i alla fall bra, men jag måste komma på vad det är för fel med just metallen.

Khemosabi Pearl Jam - Spurten

Spurten, som faktiskt borde strula med vittringen eftersom hon är snorig, gjorde däremot det däremot kanon! Hon var för övrigt helt galen och for omkring som en jäkla torped - hon behöver egentligen inte träna så mycket på momenten utan lära sig att ta det lite lugnare... undrar om det är för sent att lära sig vid 9 års ålder;-)

Bilden på Spurten ovan tog jag i skogen nu ikväll - å, vad hon är söt, min "lilleputt"!


Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards