khemosabi

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av khemosabi - 9 maj 2013 21:13

... och bastuvarmt var det idag när vi tränade, men Piller var duktig som vanligt! Vi tränade hopp-apport, metallapportering, raka skick till rutan på olika avstånd (ca 15-25 meter), sidoskick in i rutan, fjärr och fritt följ med stegförflyttningar. Fjärret och fria följet körde vi först en stund i början, och sedan en stund till mot slutet, då jag kom på att jag skulle filma. Piller höll superfint fokus och hade jättebra uthållighet hela tiden, trots den ovana värmen och det faktum att vi hade tränat rätt mycket fartmoment innan vi avslutade med fritt följ/stegförflyttningar och fjärr. Matte var mycket varmare och tröttare än hon, tror jag, även om hon var bra flåsig! Bra träning blev det i alla fall, även om jag inte är helt nöjd med hur jag agerar i alla lägen - men det är väldigt nyttigt att se det på film, man kan konstatera att man bara kan bli bättre! Piller gör stegförflyttningarna precis som hon ska, det är jag som behöver tänka på hur jag sätter fötterna;-)



Idag är det en speciell dag, min dotterdotter Tuvali fyller 13 år och min mamma skulle ha fyllt 85  


Sent tillägg:

Mia och Carma tog ett 2:a pris i lkl. elit idag - Grattis, bra jobbat!   


Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards