khemosabi

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Liten men naggande god;-)

Av khemosabi - 30 juni 2012 18:35

Lite fler bilder ifrån hanhundsbesöket tidigare i veckan - det här är alltså killen som förhoppningsvis blir pappa till nästa kull. Info om honom har gått ut via mail, vet dock inte om stamtavlan kom med? Säg till i så fall så skickar jag igen! Och du som inte har fått info och vill ha det, hör av dig - jag kan ha missat någon!

      


Den här kullen kommer att bli den sista hos mig på ett bra tag, jag har nämligen efter mycket funderande hit och dit slutligen bestämt mig för att inte ta någon kull på Lova alls. Efter sitt senaste löp slutade hon äta, och om hon gör det när hon är skendräktig, då är det mycket troligt att hon gör det vid en riktig dräktighet också. Jag känner att jag inte vill ta risken att stå där med en dräktig tik som inte äter när hon behöver det som mest - *been there, done that* - och det var ingen rolig historia. Så vill man ha en Khemosabivalp inom de närmsta två åren, då är det alltså nu som gäller;-)

 
 
Ingen bild

Carina

30 juni 2012 23:23

Spännande, det värkar vara en jättefin hanhund! Hoppas på att bli en av de lyckliga:-)

 
Jessicah

Jessicah

1 juli 2012 00:02

Det var ju typiskt! Får hoppas på Iverbebis sen då om jag inte klarar mig med bara en Khemosabihund :-)

Kram från oss!

http://www.vildarna.wordpress.com

 
Pia

Pia

1 juli 2012 00:14

Vi får hoppas på tillräckligt många valpar och rätt kön, Carina;-)

@Jessicah: Klart att du inte klarar dig med bara en, men du får väl vänta lite;-)) Kram!

http://www.khemosabi.se

 
Ingen bild

Johanna Carbin

5 juli 2012 23:04

Ser mkt tjusig ut, hoppas att alla valpar blir toppen. Kanske att jag inväntar nästa kull istället för att hitta annat alternativ...Lycka till! MVH Johanna Carbin med familj

 
Pia

Pia

7 juli 2012 13:48

Tack, Johanna! Synd att det inte passade tidsmässigt den här gången, men du får gärna återkomma!

http://www.khemosabi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards