khemosabi

Alla inlägg den 5 september 2009

Av khemosabi - 5 september 2009 23:31

Jaha, nu har de gjort om "bloggagratis", så nu heter det "bloggplatsen" och jag känner inte igen mig alls... hm, jag är ju inte sådär väldans förtjust i förändringar, om jag inte får göra dem själv, vill säga;-) Nu krånglade det dessutom, så jag kunde inte skriva ett nytt inlägg, utan fick lägga in den här nya texten i det senaste.


Jag har köpt hem ett antal Furminators i storlek medium, så om någon vill köpa så är det bara att skicka ett mail: piafernqvist@hotmail.com

De kostar 290:- inkl. frakt, vilket är det lägsta priset jag har sett hittills i Sverige - de brukar ligga på runt 350-400:- exkl. frakt annars. Jag kan köpa in storlek Large och Small också, om någon föredrar den.

Så här ser den ut i storlek medium (lagom stor, tycker jag, man har bra grepp):

  

  

Hihi, man brukar ju jämföra storleken med en tändsticksask, men jag hade ingen, så det fick bli en tändare;-)


Ny bild på Speed 10,5 månad...

Khemosabi Double Speed, 10,5 månad

Än't han fin då, min lilla plupp??


Bilden är tagen ute vid syrrans sommarstuga nu ikväll, vi knäppte en del bilder på Soleil också, både i stående och rörelse - de bilderna kommer i Soleil's blogg.

Av khemosabi - 5 september 2009 16:20

... lilla "plupp" har vi...

Speed o husse gosar i soffan


Speed visar fortfarande tänderna när man håller i hans framtassar;-)

Speed visar garnityret


Från det ena till det andra så har jag fixat några roliga bilder på hundarna, bl a den här på Speed 5 månader...

 på ... och några på Soleil, bl a den här...

... och fler bilder finns på hennes blogg;-)

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards