khemosabi

Direktlänk till inlägg 5 september 2009

Furminator & Speed 10,5 månad

Av khemosabi - 5 september 2009 23:31

Jaha, nu har de gjort om "bloggagratis", så nu heter det "bloggplatsen" och jag känner inte igen mig alls... hm, jag är ju inte sådär väldans förtjust i förändringar, om jag inte får göra dem själv, vill säga;-) Nu krånglade det dessutom, så jag kunde inte skriva ett nytt inlägg, utan fick lägga in den här nya texten i det senaste.


Jag har köpt hem ett antal Furminators i storlek medium, så om någon vill köpa så är det bara att skicka ett mail: piafernqvist@hotmail.com

De kostar 290:- inkl. frakt, vilket är det lägsta priset jag har sett hittills i Sverige - de brukar ligga på runt 350-400:- exkl. frakt annars. Jag kan köpa in storlek Large och Small också, om någon föredrar den.

Så här ser den ut i storlek medium (lagom stor, tycker jag, man har bra grepp):

  

  

Hihi, man brukar ju jämföra storleken med en tändsticksask, men jag hade ingen, så det fick bli en tändare;-)


Ny bild på Speed 10,5 månad...

Khemosabi Double Speed, 10,5 månad

Än't han fin då, min lilla plupp??


Bilden är tagen ute vid syrrans sommarstuga nu ikväll, vi knäppte en del bilder på Soleil också, både i stående och rörelse - de bilderna kommer i Soleil's blogg.

 
 
åsa

åsa

6 september 2009 08:49

Man riktigt ser hur snäll och go han är och han är sååå fin!
Ha dé!/Kram

http://tantraffas.blogg.se

 
Kim

Kim

8 september 2009 15:59

Han är jättefin! Så stor han har blivit!

Men du som är intresserad av sheltie! Jag har startat ett nytt sheltieforum som INTE handlar om utställning. Klicka på länken och kika in vetja. ;)

http://aktivsheltie.webb.se

 
Jessicah

Jessicah

8 september 2009 21:42

Fniss, fäller dina goldens? / Jessie med nakengurka

http://www.vildarna.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards