khemosabi

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av khemosabi - 23 maj 2009 23:57

... ser ut att läka rätt bra, idag (5 dagar efter klobrottet) ser tassen ut så här...

Jag kan tala om att lilla damen är grundligt trött på att gå i koppel nu;-) Igår kväll fick hon springa lös en liten stund, men jag fick snart koppla henne igen eftersom hon for runt som en jäkla galning! Det underliga med det här är att hon inte har haltat en enda gång... det tycker jag faktiskt är rätt så konstigt! Hon borde ju rimligtvis haft ont, åtminstone i början, men tydligen inte. Fast hon är en ovanligt tålig brud... om det inte gäller att gå i koppel förstås, det har hon inget tålamod med;-)


Här har Soleil bänkat sig på en av de bästa platserna...

Gimmie och Soleil

... hos Gimmie är man nämligen trygg! (Jag förvånas över hur lika Gimmie och Speed är när jag ser den här bilden, det skulle precis lika gärna ha varit Speed som ligger där!)


En annan favvoplats är förstås hos husse i soffan, då sover man skönt... eller passar på att nagga honom i skägget;-) Här var hon visst på väg in under tröjan...

Micke och Soleil

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards