khemosabi

Alla inlägg den 9 december 2009

Av khemosabi - 9 december 2009 22:00

Jahapp, nu har man betat av samtliga symptom på svininfluensa, jag var inte säker tidigare men nu är jag nog det - i natt kom nämligen kräkningarna och diarrén som ett brev på posten. Mindre kul:-(  Nu kommer jag inte att kunna gratulera mitt barnbarn Vide på fredag och inte heller min bror på lördag... tråkigt!


Idag var Martina ute med Spurten, Gimmie och Speed åt mig, och jag är djupt imponerad av att hon tog alla tre på en gång!! Hon är ju ingen "hundmänniska" trots sin uppväxt, sanningen är väl den att hon fick en rejäl överdos av hund som tonåring. Men då är det ännu schysstare att hjälpa till med mina när jag är sjuk, tycker jag!


Soleil har tillbringat ett par dygn hos min syster Mai, och kommer hem imorgon. Nu är det lugnt och skönt hemma, må ni tro! Skönt att få hjälp med henne också, när man mår dåligt!! Mai rapporterade ikväll att Soleil hade fått springa lös och rejsa med Azzar och Silver, och vem tror ni kom först när Mai ropade... jo, Soleil;-)

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards