khemosabi

Alla inlägg den 11 november 2009

Av khemosabi - 11 november 2009 17:24

En film om följsamhet, missa inte den!


Freerunning sleddogs


Jag är stum...

Av khemosabi - 11 november 2009 00:38

Jag antar att alla har förstått att det är bloggtorka, det händer banne mig ingenting roligt som är värt att berätta. Jag tror jag får spader på det här gråvädret - den här årstiden borde avskaffas! Och jag kan tala om att det är inte kul med fem hundar i den här gråsörjanRynkar på näsan Men en stoor fördel är det med Soleil, som är hur lätt som helst att torka av, trots att hon är rätt duktig på att skita ner sig. Så just nu vore det ingen nackdel att ha fem whippets istället!



Det verkar som om Soleil kan vara på G att börja löpa, och i så fall drar hon väl igång Boogie och Gimmie också - oj, det blir nog en rätt jobbig period för Speed, kraken! Men det är väl kanske bäst att alla löper på samma gång, för hans skull.


Nu när allt är så tråkigt får man hitta på nåt kul att titta på, som den här gulliga valpen i spegeln t ex:


http://www.youtube.com/watch?v=FpjyCE-R4Y4&feature=related



Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards