khemosabi

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

Gimmie och Boogie 5 år idag!!

Av khemosabi - 6 oktober 2009 19:58

Mina fiina tjejer fyller hela 5 år idag, det är ju helt otroligt vad tiden går fort!! Vi hälsar och gratulerar deras syskon på födelsedagen;-)

Några hastigt tagna bilder på tjejerna igår kväll - först ut är vackra Gimmie...

  

... och så Boogie, fast här ljuger färgerna lite - de har nämligen precis samma färg i verkligheten...

  

... och så en bild till på söta Boogie;-)

  

 
 
Ingen bild

Carina & Tonic

6 oktober 2009 20:16

Grattis till syrrorna!!

 
Ingen bild

Spirit

6 oktober 2009 23:20

Grattis morsan och moster!
Jag har varit ute och apporterat i kväll me pappa.
Jag tror att jag blir lika bra som han när min hjärna har hunnit i kapp min kropp.
Matte säger att det är bara att vänta och se, än så länge har jag lärt mig mest av att studera andra. Mest farsan då, men han är ju min stora idol.
Tre ettor i Nkl Jakt på en månad, så nu tränar han inför Ökl:en

Blöta pussar och valp kramar från Spirit
Ps Diego hälsar Ds

 
Jessicah

Jessicah

6 oktober 2009 23:45

Grattis mamma Gimmie och moster Boogie!
/Iver

http://www.vildarna.webs.com

 
Ingen bild

Gimmie & Boogie

7 oktober 2009 00:16

Tack allihop;-)
Vi är så stolta över vår duktiga brorsa Tonic och våra urgoa barn/syskonbarn med mattar/hussar som gör sådana fina framsteg!!
Släkten är värst;-))

 
Ingen bild

Pia

7 oktober 2009 00:18

Förresten... Dessi - inte visste jag att du och Diego hade fått TRE ettor på jaktprov!! My God, vad ni är duktiga... GRATTIS!!! Kram/Pia

 
Ingen bild

Diego och Dessi

7 oktober 2009 21:25

Jo vi åkte till Järvsö med våran "fan club" bestående av Sally och Therese, Elin med sin flatte valp Riska, samt att vi hade 10 åriga tiken Tintin en av Gunillas hundar. Sen har vi "maskoten" Spirit han va oxå med så klart.
Det var dubbelprov, på lördagen blev vi provbäst och på söndagen kom vi tvåa.
Vi fick mycket beröm för våra avlämningar. Siterar domaren lördag "Du får starta kurs och lära ut dessa avlämningar"
Så nu sliter vi inför Ökl till våren/sommaren.
Tänkte kanske lära Lydnads 2:ans moment till i december, men har inte bestämt mig än.
Det tar vi lite längre fram.......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards