khemosabi

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av khemosabi - 17 oktober 2009 19:46

Den här bloggen har jag försökt hålla så strikt "hundmässig" som möjligt, och inte skrivit så mycket om livet i allmänhet. Men ibland känner jag att jag skulle vilja "skriva av mig" om annat också - livet består ju faktiskt inte bara av hundar, även om de i mitt fall utgör en väldigt stor del. Jag funderar ibland på om jag skulle skaffa mig en blogg till, där jag kunde skriva om annat - det kanske jag gör så småningom.


Det som bekymrar mig nu är vintern, som är på väg med stormsteg. Just nu vet jag inte hur jag ska klara den... det känns som om det är ett enda stort mörker som närmar sig. Visst, ett i-landsproblem utan dess like, jag vet!! Men, det påverkar mig oerhört mycket och det känns mest som om jag vill gå och gräva ner mig någonstans, och inte komma fram förrän i vår någongång.

Trots allt, så vet jag att det kommer att kännas bättre så fort det blir snö - för det är mörkret som tär på mig, och dagar/kvällar med ordentligt med snö får mig genast att må bättre. Då kan man ju faktiskt t o m gå i skogen med hundarna på kvällstid och det är ju helt underbart!


Så... en hel massa snö vill jag ha - helst så fort som möjligt!! Då blir både jag och hundarna så här glada...

  

Här är det Boogie som kommer skuttande;-)


  

Och här är alla tre tjejerna; Gimmie, Boogie och Spurten - fina va?

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards